30 شهریور 1403
6

درمانگاه تخصصی شهدای سلامت همزمان با هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان بندرترکمن راه اندازی شد.

ویزیت رایگان در درمانگاه‌ تخصصی شهدای‌ سلامت+تصاویر
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با هفته وحدت و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس درمانگاه تخصصی شهدای سلامت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان برای ارائه خدمت به مردم در شهرها و روستاهای شهرستان بندرترکمن برپا شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در بازدید از این درمانگاه گفت: این درمانگاه تخصصی متشکل از تیم‌های پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره، چشم پزشکی و غربالگری  است که سازمان بسیج جامعه پزشکی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرترکمن، راه اندازی این درمانگاه را برعهده دارند.

سردار علی ملک شاهکوهی بیان کرد: پیرو مأموریت‌هایی که بسیج جامعه پزشکی در طول سال در مناطق کم برخوردار انجام می‌دهد، این درمانگاه تخصصی راه اندازی شده و بنیاد علوی و دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این امر مشارکت کرده‌اند.

وی گفت: تا کنون بیش  از 900 نفر از اهالی شهرستان بندرترکمن از خدمات پزشکی رایگان این درمانگاه برخوردار شدند و برخی از بیماران نیز برای ادامه درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: اعضای این گروه جهادی از سراسر استان و همچنین برخی استان‌های دیگر در این کار مجاهدانه مشارکت دارند و تا پایان سال نیز این درمانگاه تخصصی در مناطق محروم و کم برخوردار استان راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/582


https://gorganema.ir